torsdag 16. februar 2012

Joda, jeg kan hvis jeg vil... Nøkkelringer med hus.

Jeg kan sy i-alle-fall ganske pent
når jeg VIL.
Og så ville jeg plutselig...

...for jeg ble tipset av flinke Karna
om at jeg kunne bruke plast foran hustrykket
for å beskytte det.

(Hvis du ikke fikk med deg begynnelsen,
så startet historien for to innlegg siden...)

Det ble en ny runde med viskelærstemplene
og pastellfargene. Plast ble funnet fram, likeså bendelbånd
for å forsterke stroppa som nøkkelpynten kan festes med. 

Og her ligger de "pent sydde",
ser litt ut som små innrammede bilder bak glass
med plasten foran trykket:)

Fin dag!
Beate

3 kommentarer:

  1. Ååå de ble fine!
    Likte godt den lille detalijen på forsterkningen av stroppen, bandt liksom det fargemessig sammen.
    Og med alle de fine stempelene du har laget, kan du bare boltre deg.
    Hva med å lage det som bagasjelapper? Med klar plast bak til navn/nr

    SvarSlett
  2. Kjempefine.
    Og da vil du bytte i hekla grytekluter? De kan jeg hekle i alle slags farger.

    SvarSlett
  3. Det ble også veldig fint med plast. Begge deler blir fint, på hver sidn måte. Kjempetøfft!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...