lørdag 27. august 2011

Et stort fang...

...er godt å ha,
spesielt når det lander så mye fint i det
som det har gjort i mitt i det siste!

Da jeg for noen uker siden hadde Ellen på kjempekoselig besøk,
hadde hun med en sjokoladeboks full med søtsaker :)
-sånne søtsaker som jeg liker aller best!

Bare se! Nydelige små heklerier, KNAPPER, strikk og søte bånd.
Og ikke nok med det!

Her om dagen lå det en stor hvit konvolutt i posten,
og den var også til meg!

Karna-Kari med hobbybloggen "Mitt litt om mere"
hadde fylt konvolutten til randen med nyttige og spennende saker.
Glidelås og bånd, D-ringer og spensel til veskehank f.eks,
og noen knalltøffe naglebinders...

og så dette, som jeg faktisk må gjøre ferdig selv, og det gleder jeg meg vilt til!

Når jeg holder det opp mot sollyset kan jeg fornemme det fine motivet,
det er altså et bilde som er laget med Rammelim
fra Gitte. (Det er et middel man kan smøre direkte på bilder
for å overføre de til stoff. ) Kari har altså startet, og jeg får gjøre det ferdig.
Hun hadde også laget et rammelimbilde ferdig, og det fulgte med
bruksanvisning til det som må fullføres.

Det er visst sånn man gjør her i Bloggland,
sender hilsninger og gaver når man holder på å bli kjent:)
Jeg kan like det, veldig godt faktisk!
Tusen takk igjen, både Ellen og Kari :)

Det styrker min teori om at fremmede mennesker
bare er venner man ikke har rukket å bli kjent med enda...

God helg.
Beate

4 kommentarer:

  1. Oj, så morro med så fine gaver da! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg :) Legger meg til som følger jeg!

    SvarSlett
  2. Jeg tror kanskje du er en sånn person man rett og slett får lyst til å gi en gave.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  3. Jeg er så enig. Jeg forstår godt at akkurat du får gaver. Du er så positiv og det er så morsomt med deg og bloggen din. Jeg koser meg her inne hver dag: )

    Takk for kommentarer. Ja bare følg med. Den royale doen skal ikke avsløres før i oktober. Dette blir gøy.

    Ellers har jeg så utrolig mye å gjøre om dagen. verkstedet er helt i sluttfasen, og vi gjør stort sett ikke annet enn å holde på der inne. Hvis du lurer på foklene (Ole Brum) så starter jeg ikke med det før jeg får på plass klippebordet der inne. Jeg har jo ikke glemt prosjektet, he-he.

    Så gøy at du har fått rammelimbilde av en veninne som du skal gjøre ferdig. Jeg er spent.......

    Hilsen Gitte

    SvarSlett
  4. Så koselig at du likte pakka, gleder meg til å se hva du kreerer. Naglebindersene er forresten "føtter" til ei veske ,-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...