fredag 6. januar 2012

Endelig vinter...




... i blogg-fuglehuset mitt også:)

Med bare litt hjelp har jeg klart å realisere
litt oppgradering på bloggen min.
Jeg har tegnet et vinter-fuglehus til headeren...

...og flere småbilder som jeg har brukt som
"klikkbare" bilder i sidemenyen.



Når du trykker på bildet (der i sidemenyen altså)
kommer du til de innleggene jeg har skrevet
om den aktuelle teknikken.

Jeg har ikke fjernet den fullstendige
"jeg-har-skrevet-om-oversikten",
har bare flyttet den litt lengre ned i sidemenyen
mens jeg fortsetter å sortere i "kulissene".

God helg så lenge!
Bea








2 kommentarer:

  1. Det ble innmari lekkert. Dette må være en av de mest estetisk vakre bloggene jeg vet om.
    Jeg har laga meg noen nye 'knapper' i sidemenyen jeg også i dag. De er ikke like lekre og gjennomførte som dine. :)
    Klem Ellen

    SvarSlett
  2. Så fine, skulle ønske jeg kunne tegne/male ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...