onsdag 10. april 2013

Strikket jakke med roser...


Jeg har den FINESTE mammaen i hele verden.
Det har jeg syntes fra jeg var helt liten,
og det gjør jeg fremdeles!

Det er hun som først lærte meg både å sy, strikke, hekle og brodere,
og da jeg var liten jente, sydde hun samme klær til oss to,
du kan tro vi var søte:) 


Tidligere i vinter hadde hun sett en så fin jakke i "Familien",
og vi gikk sammen og tok ut garn i farger hun liker veldig godt.
Nå er det jeg som strikker, og av og til syr for henne,
nesten som om verden er snudd på hodet,
og likevel er alt som det skal være:)


Jeg er så glad for at jeg har en mamma!
Og nå har hun fått seg ny jakke som kan varme
mens vi venter på våren her i nord:)

Tørre fakta:
Jakken er stikket i en blanding av babyalpakka og silke,
myk, lett og lekker,
 og jeg valgte perlemorsknapper til lukkingen.

Ha fine dager til vi sees igjen. 
Klem Bea 



6 kommentarer:

  1. Nydelig jakke, jeg tenker mamman din er glad for at hun har deg også.
    ;o)

    SvarSlett
  2. Det var den fineste jakken jeg har sett på lenge :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er helt enig:) den er veldig søt, en litt annerledes design...

      Slett
  3. og kor søte knappa det blei til slutt! :)

    SvarSlett
  4. Jeg dåner. Det er den skjønneste jakken jeg har sett på LENGE!
    Det er også veldig koselig å lese om forholdet mellom deg og din mor. Min mamma døde sist sommer, og jeg synes du er heldig som fortsatt har din!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...