tirsdag 10. mai 2011

"Syrommet mitt" Del 1

Syrommet mitt trenger en grundig opprydning!

Jeg LIKER at det er ryddig.
I øverste hylle ligger det stoffbiter på ca 40 cm.

Jeg LIKER IKKE å rydde.
I andre hylle er det "gamle" stoff, for det meste ny-gamle,
men også noen fra brukte gamle klær. 
Så kom tanken om at jeg kunne vise syrommet på bloggen
seilende inn i hodet mitt:)
I tredje hylle er det nye stoff, stykkene er ca 1 m. store

Plutselig hadde jeg LYST til å rydde.
I fjerde hylle liigger for det meste dynetrekk.
Gamle dynetrekk der stoffet er tett vevd,
og mange omganger i vaskemaskinen har gjort dem deilig myke. 

Og her er da resultater så langt, ei ryddig stoffhylle.
I femte hylle ligger gamle duker, broderier,
elastiske ribb fra brukte klær, stoff og klær i terylen-kvalitet,
og litt elastiske stoff.

Hele hylla i sin nyryddede prakt:)
Jeg kan visst sy NOEN flere saker, ja!

Så gjenstår bare resten...
Fortsettelse følger:)

3 kommentarer:

  1. Ah, herlig og ryddig stoffhylle! Mange fine stoff.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Den hylla di er jo et kunstverk i seg sjøl! For en hærlig fargepalett! Gleder meg til del 2...

    SvarSlett
  3. Ja, det hadde vært koselig med et treff i Tromsø. Skal helt klart besøke datteren min der. Har aldri vært der før og gleder meg veldig til å se byen.
    Ellen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...