fredag 8. juni 2012

Fargeglad toalettveske...

Denne våren og forsommeren har vært preget av reising for min del,
og tidligere i vår sydde jeg meg ny toalettveske...

Glidelåsen i toppen har hempe i enden
så den enkelt lar seg åpne og lukke...

Inni har den ei lomme til småting,
og sjelden har symerket mitt passet bedre i fargene:)

Utenpå er den pyntet med stoff, blonde, kroklisse
og applikerte blomster klippet fra et ny-gammelt  stoff.

Kroklissen "fortsetter" på hempen som er sydd fast i sidesømmen.
Forresten en veldig praktisk detalj hvis man kommer til et bad
med lite hylle/benkeplass, 
vesken henger flott og tilgjenelig på en knagg istedet!

På baksiden en liten lomme med fin gammel glidelås.
Det er mammaen min som er så snill og har sprettet glidelåser ut av gamle klær,
og jeg som er så heldig og har fått de av henne:)

Toalettvesken er høy nok til de høyeste flaskene jeg tar med på tur,
og romslig nok til alt "fjaset" jeg mener  jeg trenger med,
i alle fall før jeg reiser:)

Et fargeglad og nyttig reisefølge!

Fine dager så lenge!
Klem Bea



4 kommentarer:

  1. Den ble man glad av å se på :O)

    SvarSlett
  2. Ja! Den ble man glad av i gråværet! Kjempesøt med nostalgiske blomster på.

    SvarSlett
  3. Rød, flott og fargerik :)

    SvarSlett
  4. Så flott toalettveske. Kule farger og stilige detaljer :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...