fredag 8. juli 2011

Simpelt tyveri...

...og den simple tyven er meg!

Vår eldste datter tar mange bilder, 
 mange av dem er gode, og noen er BLINKSKUDD.
Hvis du har lyst å kikke, har hun en fotoblogg
hvor hun legger ut ett bilde pr dag, sånn ca.

Da jeg var innom henne igår, ble vi enige om at de
kunne hatt bruk for den nederste skuffen til annet enn
 bæreposer, og at en "posepose" hadde vært nyttig.

Dermed var veien kort for min kriminelle løpebane,
jeg STJAL ett av hennes bilder.
Siden jeg ikke er noen hardbarket kriminell
 blir det altså straks LEVERT TILBAKE!
-bare i en litt annen form...

Jeg har printet bildet ut på et strykeark,
strøket det fast til et litt grovt bomullsstoff,
og applikert det fast til et stripete stoff
med tette sting og sort tråd.
Kantene er rufset opp.
Den sorte tråden er også brukt til
stikninger og bokstaver.

4 kommentarer:

  1. En kjempeflott ide å lage pose med hennes eget bilde,
    En posepose, skapt av to av mine favoritta :)
    "han som bor i verandaleiligheta"

    SvarSlett
  2. Så skjønn liten pusekatt - og en artig ide å henge katten på posen. Jeg har har også brukt bilder noen ganger og har bl.a. sydd forkle til min mor og svigermor, med bilde av engeleguttene mine;) kjekt å sy og stor stas å få.
    Flink å ta bilder, ho dattera di:)

    SvarSlett
  3. Vi ser jo i bloggen din hvor dattra har talentet fra. Han i verandaleiligheta har nok også innvirkning :) Flink familie.
    Kjøper ideen med bilde på poseposen fordi min gamle begynner å gå opp i sømmene

    SvarSlett
  4. Så stilig !!
    Regner med at du er tilgitt ,-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...