torsdag 31. mai 2012

Bilder til silketrykk-kurs...

Denne helga skal jeg til
på kurs i silketrykk.
Jeg har en minnepenn "full"
med bilder i sort-hvitt,
kanskje det er noen av disse som kan egne seg til trykk...

Jeg er så spent på om dette er vanskelig å få til,
jeg har så lyst å lære det ordentlig!

De fleste bildene er tatt i forbindelse med reiser
vi har gjort de siste årene,
noen greske steiner og trær, en dansk seilbåtmast, knapper:)

Om jeg gleder meg?

Redigert:
Etter at jeg postet dette innlegget fikk jeg mail fra Gitte.
Hun er jo bare kreativ skapertrang personifisert!!!
Hun har tatt det ene bildet fra collagen over og viste meg 
hvordan det ville se ut i trykk. 
Vil du også se? 
Her er det:)
  Tøft, ikke sant?!!!

Ha en fin dag videre!
Bea

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, utrolig!
      En drøm som blir virkelig:)

      Slett
  2. Å ja her var det mange fine bilder som du kan bruke. Bare vent å se. Jeg har sett meg ut en favoritt hos deg allerede: )

    Ellers kan du bruke noen av bildene dine til inspirasjon til andre trykkteknikker også. Denne helgen skal vi jobbe mye sammen: ) Gleder meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blei tøft!!!
      Har jo bare lyst å begynne med EN gang,
      plutselig er det alt for lenge til i morgen:)

      Slett
  3. Så spennende med kurs da. Du skal nok se at du får dreisen på det og bilden eud har valgt var jo knallstilig.

    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  4. Det virket kjempespennende. Lykke til, og vi gleder oss til å se resultatet :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...