onsdag 4. september 2013

Sommerhekling i september...

 Jeg hekler på neste sommer:)

 Fargerikt og i bomull, 
et pledd eller en duk...

-i alle fall til utebruk
når sola skinner
og nettene igjen er lyse og lange. 

Er litt ute av kurs, 
for tanken er at det skal bli 6-kantet til slutt:) 

Jeg falt pladask for denne metoden:
man hekler lappene fast i hverandre fortløpende!
(med det hvite garnet)
Ingen haug med lapper 
som skal monteres sammen til slutt,
og en betydelig større sjanse for at det ender 
med et ferdig produkt
også hos meg!

Nå må jeg bare ha litt mere garn
så jeg får heklet de siste 51 lappene,
og så tror jeg det blir bra.
Tenker det kommer en oppdatering 
på dette prosjektet etter hvert:)

Ha fine dager så lenge. 
Klem Bea

 

2 kommentarer:

  1. Dette var fint, og for en jobb!
    Takk for hyggelig hilsen hos meg :O)

    Ha en fin fredag,
    klem Fredrikke

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...