onsdag 4. mai 2011

I bur...

Sist jeg var på en brukktbutikk, fant jeg dette fugleburet.
Formen var så "koselig", og det fikk bli med meg hjem. 
Opprinnelig hadde det en plastkasse-bunn, pent tapet med
grå tape der den en gang hadde gått i stykker.
Det passet ikke helt inn i min plan, så jeg fant fram noen
spiler fra en nedblåst levegg, og en bit lekter fra en materialhaug. 

Etter litt måling, saging, skruing og maling hadde buret fått ny bunn,
og kunne startet på neste kapittel i livet: som "BLOMSTER-BUR".



2 kommentarer:

  1. Det må jo være løsninga for ville blomster....Stilig og fin farge på rosene og lyset.

    SvarSlett
  2. D va en go idè!
    No heng den i alle fall ute på veggen
    og vente på sommer og nån krydder-urta:)
    -en alldeles ugress- og sneglefri kjøkkenhage...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...