onsdag 11. april 2012

Blomsterpinne og award...

Ei av bøkene jeg lånte på biblioteket i påsken
handlet om "Luffarsløjd"
eller strengevikling som jeg liker å si...

Jeg må ha blitt inspirert, for da jeg var på verkstedet i dag
var det akkurat streng og tenger som kom fram.

Hjerter og perler med litt snurr,
en blomsterpinne med pynt i toppen.

Omtrent 10 cm. fra venstre til høyre,
og kanskje 40 cm. fra øverst til nederst,
tenker de vil pynte fint opp i litt vårslappe blomsterkrukker:)

Jeg har fått en BLOGG AWARD
av Nina med bloggen "Heimlaga ting"
Det er den aller første awarden jeg har fått,
kjempekoselig at Nina ville dele med meg!


Awarden fungerer slik:
1. Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2. Man skal sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 lesere.
3. Man skal besvare 5 spørsmål.
Rewarden er selvfølgelig frivillig til den som mottar den!!!

5 Spørsmål som følger awarden ...

1. Hvorfor begynte du å blogge?
Jeg har alltid likt å lage saker,
og med bloggingen ønsket jeg å lage meg ei
"minnebok" for min egen del
og et upretensiøst "utstillingsvindu"
for de som kunne ha lyst å stoppe opp og kikke inn...
Jeg ante ikke at jeg skulle "møte" så mange hyggelige
og likesinnede, inspirasjon og respons flyter generøst
og gjør bloggingen til en svært positiv opplevelse!
2. Hvilke blogger følger du?
Blogger med fine bilder!
Kreative blogger, gjerne noen som finner på ting selv,
-søm, annet tekstilt, tegning, foto, interiør og redesign.

3. Favoritt farge?
Jeg liker farger, skal tro om jeg må velge bare èn?
Turkis, grønn, rosa, orange, gul, og rød:)
Ja åsså lilla, noen blåfarger, og brun.
4. Favoritt film?
Jeg har akkurat sett " The best exotic Marigold Hotell",
en lun og taktil skildring fra India!

5.Hvilket land ønsker du å besøke
Jeg drømmer om å reise til steder med fine navn, sånn som
Marrakech, Zanzibar, Madagaskar, og Mombasa:)
navn som lager fine lyder i munnen,
og  kryddersterke og fargerike bilder i fantasien.
En familietur til India står HØYT på listen,
og jeg gleder meg til det en gang blir en realitet.
Akkurat NÅ planlegger vi en 3-generasjoners
ferie til Kreta i Hellas, jeg kan virkelig like de greske øyene også!
Awarden gis videre til disse flotte bloggene!
    1. Av susanne
  Kikk innom disse fine bloggene,
de har masse flott å vise!!!'

Fine dager så lenge!
Bea

1 kommentar:

  1. Så treg er altså jeg... oppdaget ikke før nå at du hadde vært så snill å forære meg denne awarden. Hjertelig tusen takk, setter utrolig stor pris på det!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...