fredag 27. april 2012

Slaktet prismekrone...

Jeg må forte meg å si at denne lampa langt fra var komplett!
Jeg er ikke, eller det vil si, VAR ikke,
 lagerførende i glassprismer 
som kunne ha supplert mangelen... 
Dermed endte det med en human avliving,
jeg brukte ei kvass tang så lidelsen var kortvarig:)


Jeg er vel,  når sant skal sies, ikke riktig helt støpt
 i "Prismekrone-formen":)
Jeg liker min mamma sin lille prismekrone i drivhuset,
og ei dame jeg vet om, kjøpte ei prismekrone for å ha på utedoen,
DET synes jeg høres koselig ut!

NÅ derimot er jeg rikelig "forspendt"
med rundt 400 glassprismer 
både i rund og avlang form,
i alle fall til jeg kommer på noe lurt å bruke dem til.
Resten av delene fra prismelampa har jeg en liten plan med,
og hvis den lykkes, er faren stor for at resultatet havner her
før eller senere...

Fortsatt Fin Fredag!
Klem Bea

2 kommentarer:

  1. Gjett om jeg gleder meg til å se. Jeg elsker jo "diamanter", enten de er ekte eller ei: )

    SvarSlett
  2. Ser ut til å ha vært en fantastisk fin lampe en gang. Blir spennende å se hva du lager av dette. Gleder meg.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...