tirsdag 3. april 2012

Fint fat...

Noen ganger når jeg er på loppemarked eller i bruktbutikk
har jeg PLUTSELIG noe i hendene som bare må  være med meg hjem.
Sånn som dette lille fatet.

 
Det er smørgult, litt vanskelig å få fram på bildene,
er laget i England
for en god stund siden ser det ut til...

Det er litt  firkantet og litt rundt.
Blomstene ser ut som en dekal-dekor,
og relieffmønsteret er porselenshvitt på toppene.
Det har heldigvis ingen hakk,
men er nydelig krakelert over det hele.

Jeg smiler hver gang jeg ser på det,
nesten som det snakker til det romantiske hjørnet 
i hjertet mitt, rare og koselige greier!
Tenk å kunne dekke bordet
med dette serviset!
Jeg har i alle fall begynnelsen:)

Ha fine dager!
Bea

2 kommentarer:

  1. Nydelig! det ville nok jeg ha plukket også. :)
    Jeg har fått det for meg at jeg skal begynne å plukke slike nydelige fat, sånn at jeg kan dekke frokostbordet med fat hvor alle er ulike. Det tror jeg blir fint.
    Ellen :D

    SvarSlett
  2. Hadde nok heller ikke klart å la det fatet ligge igjen. Nydelig!
    Ønsker deg en fin påske!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...