søndag 25. mars 2012

Hjerte av streng...

I dag har jeg jobbet med et strenghjerte.
Det var et par saker jeg ville finne litt mer ut av...


"Løkke-kanten", jeg vet ikke hva den heter på ordentlig,
men i alle fall var DEN en av dagens utfordringer!
Etter en god del prøving og feiling
kom jeg fram til en brukelig teknikk,
og synes ikke resultatet ble helt av veien heller,
dette er Prototypen:)
Jeg jobbet ganske innbitt, så det ble
dessverre ikke fotografert underveis.


Lakkering av strengarbeidet
var det neste jeg ville sjekke ut.
Som du ser festet jeg gardingklypa
FØR jeg lakkerte,
er ikke helt sikker på hva jeg synes om dette.
Tenker videre på alternative løsninger.

Blomsterhjertet i midten
er laget av kartong trukket med papir på begge sider,
blomstrete foran og grønt bak.
Ser nå at jeg skulle ha justert litt på strenghjertets form
etter at jeg festet kartonghjertet,
skal liksom være like mye luft hele veien.
Neste gang!

Ha en deilig søndagskveld
og god start på den nye uka!
Bea


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...