onsdag 21. mars 2012

Puffen er ferdig modnet...

For LEEENGE siden begynte jeg å fortelle om denne gamle puffen.
Den ble med meg hjem fra bruktbutikken...

...og da så den sånn ut:)

Etter flere dager med pussing kom jeg gjennom
alle de gamle lagene med maling,
men så stoppet det litt opp.
-Helt til her om dagen,
da var rugetiden slutt, og en idè hadde tatt form.

I dag fikk puffen 3 lag sort silkematt maling utenpå...

Og siden den ikke var helt "på høyden" innvendig... 

...fikk den et smårutete "figursydd" trekk inni.

Det skjedde litt til i dag,
med lokket til puffen.
Det har litt å gjøre med sorte hull...
Og hadde det ikke vært for at jeg hadde glemt å spise hele dagen
så hadde jeg kanskje klart å få det ferdig så du kunne fått se,
men plutselig var pastilleska mi med energi tom,
og jeg måtte hjem for å fores og lades:)

I morgen er en ny dag,
og hvis den vender den riktige veien
er det en mulighet for at den ferdige puffen
finner veien hit for å vise seg fram.

Ha det fint så lenge!
Bea

2 kommentarer:

  1. Så du lager deg sorte hull som du bare kan putte ting i så forsvinner de? Så smart :) Blir gøy å se de/den når det er ferdig! Imens får du lade deg selv så godt du kan!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se den ferdig... :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...