torsdag 19. januar 2012

Fin boks, og dagen i dag...


En dag på en bruktbutikk
dukket denne skjønnheten opp,
og i èn bevegelse ble den
-plukket ned av hyllen
-betalt for i kassen
-tatt med hjem
-en favoritt!

Den står på hylla
Perfekt farge-match.
Gjør meg glad.

I dag har jeg malt
hvitt
på mur og gips...

Jeg har skrudd gipsanker
opptil flere...


Jeg har vasket og skurt
(-jeg lagde bildet litt kornete med vilje,
det får være grenser for realitetsblogging:))

I morgen håper jeg å være ferdig.
og hvis du vil kan du få se
resultatet da.

Bea

4 kommentarer:

  1. Prøver å kommentere for andre gang.
    Nydelig, nydelig boks. Skjønner du tok med den hjem. venter spent på neste innlegg.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  2. for en vakker boks!!
    jeg har et brett i samme farger og mønster, + flere ting i den orange varianten, og jeg elsker dem! ;)

    SvarSlett
  3. For en fin blogg du har, jeg la meg til som følger :O)

    SvarSlett
  4. Fin boks. Flott med din anvisning under også - for en gang skal jeg virkelig lage et så fint teppe selv også:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...