tirsdag 31. januar 2012

Stygg-fin ekornvase opplyst av en Kaiser serie 3000...

Denne litt småstygge vasen
med to fine ekorn
"trakk" i meg
og fikk bli med meg hjem
fra bruktbutikken
tidligere i vinter.

Ganske søt, eller?

Hele mørketida har det vært utfordrende
å fange nok lys til å få tatt bilder.
Jeg ser for meg at denne utfordringen fikk
en permanent løsning i dag.
Jeg fant en gammel halogen fotolampe
med hele 1000 watt effekt!
Det lyser greit, kan du si:)

Den eneste utfordringen er at den krever
rask handling, den kan bare benyttes i 5 min av gangen,
og allerede etter 2 luktet det god gammeldags
høyfjellssol:)
Et spennende bekjentskap som jeg gleder
meg til å utforske nærmere.
Har du erfaring med lignende
blir jeg kjempeglad for
brukertips!

Lev opplyst så lenge!
Bea

3 kommentarer:

  1. Jo, vasen var styggfin :D
    Verkstedet ditt har blitt skikkelig fint. Det er deilig å ha sitt eget rom til hobbier.
    Hvordan får du av det som henger på metallhengerne??
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  2. Hei Ellen.
    Ja, virkelig deilig med eget rom til å rote på:)
    Metallhengerne går an å åpne og lukke ved å snurre dem løs rett under "kroken", vet ikke helt om det er synlig på bildet. Alt som er på ruller trekker jeg bare av i den lengden jeg trenger, mens de er på hengeren. Hengerne fant jeg nesten gratis på en lokal internasjonal matbutikk.
    :) Beate

    SvarSlett
  3. For en herlig kitch vase, den hadde nok fått bli med meg hjem også om jeg hadde kommet over den :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...