torsdag 5. januar 2012

Oppslagstavle av gammelt brett...

...med magneter av heklede sommerfugler.

Forleden dag kom jeg over et halvmeter stort serveringsbrett
av lakkert metall.
Sånne LIKER jeg:)

I bakhodet lurte et bilde jeg har sett
 av et sølvfarget "shabby chique" brett med hvite magneter,
men denne dama liker jo FARGER
så her ble min løsning.

Magnetene laget jeg av de nydeligste små
fargerike sommerfugler og blomster
som jeg ganske enkelt limte små magneter bakpå.
Det var  Ellen som  hadde de med seg i en fin boks
da hun kom på besøk til meg sist høst.
(Hun hadde kjøpt dem på nett,
så hekleren får desverre ikke kreditt her...)
"Du finner nok på noe å bruke dem til", sa hun.
Jeg har tenkt og vurdert og vraket idèer,
jeg ville at det skulle STEMME når jeg først brukte dem.
Og det synes jeg at det gjorde nå:)

Ha en fin dag!
Bea

1 kommentar:

  1. Det ble superfint og stemmer på en prikk.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...